sobota, 23 lutego 2013

"wypadek"


Rozdział 3 .

 Byłam bym wdzięczna. Jeśli byście mogli mi napisać pod rozdziałem .Czy wam się podoba opowiadanie czy nie . Bo mam jeszcze dużo innych rozdziałów . Z góry dziękuje . ;D .
Kolejny rozdział dodam jeśli będzie przynajmniej 1 komentarz .

Nagle w kieszenie  usłyszałam dzwoniący telefon . Nieznany numer .
-Poczekaj odbiore .powiedziałam .
-Tak słucham .?
-Dzień dobry czy mówię z Weroniką Kornacką  .?
-Tak to ja a o co chodzi .?
-Mam przykrą wiadomość ale pani mama miała wypadek , ale proszę się nie denerwować jej stan jest stabilny .
-O mój boże w którym jest w szpitalu .?
-Na Kordeckiego .
-Dobrze dziękuje za informacje zaraz będę .
Po policzku wpływały mi łzy . Moja mama wypadek nie wierze .Zaczełam szlochać jak opętana .
-Weronika co się stało .?
Przez łzy powiedziałam co się stało .
-Moja mama miała wypadek .
-No to chodz szybko jedziemy do szpitala . Zawiozę cię .Ale już uspokój się .
Przez całą drogę , nie mogła się uspokoić .
-Tak myślałam , miałam takie przeczucie  wiedziałam że stanie się coś strasznego .To moja wina . powtarzała Weronika przez całą drogę .
-Jaka twoja wina , przecież ,  to był wypadek  nikt nie mógł tego przewidzieć .
Kiedy podjechali pod szpital Weronika wyskoczyła z samochodu jak najszybciej mogła i pobiegła do recepcji  .
-Dzień dobry . Dostałam telefon że leży tutaj moja mama .
-A tak pamiętam .Weronika tak.?
-Tak zgadza się .
-Twoja mama leży na 9 piętrze ,pokój nr 13 po lewo .
-Dziękuje pani bardzo .
-Michał idziesz .?
-Tak ,Tak .Już biegne .
Weronika cała rozstrzęsiona  płacząc  , jechała windą z Michałem .
-Mam nadzieje ,że nic jej nie jest .
-Już ,Już spokojnie na pewno to nic poważnego.
 ,Przytulił j biedną płaczącą dziewczynę .
-Dziękuje .że jesteś  . Nie wiem co bym bez ciebie zrobiła .
-Nie musisz dziękować .
Byli już na 9 piętrze  .Weronika pobiegła czym prędzej do wskazanego pokoju przez recepcjonistkę .
-Mamoooo. ! O mój boże . wołała płacząc jeszcze bardziej niż wcześniej 


------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1 komentarz:

  1. heej :3 fajnie piszesz, a akcja się robi ciekawa. nie wszystkie opowiadania muszą być z 1D :D pamiętaj, że już się ode mnie nie uwolnisz... czekam na mam nadzieję szybko dodanego nexta :P zaciekawiłaś mnie pomysłem :3

    misia8848
    http://myliveisnotyourlive.blogspot.com/
    <3

    OdpowiedzUsuń